2011. december 29., csütörtök

Harison street 9. Kb. egy palota .. csöngettem.
-Szia ! Miben segíthetek ? -kérdezte a egy magas , szőke , jól öltözött nő .
-Ön Lucie Taylor?
-Tegezz nyugodtan . Te ki vagy ?
-Hannah Avery .Régen a szomszédban laktunk .
Könnybe lábadt a szeme.
-Hannah!Tudtam , hogy eljössz egyszer !! De megnőttél angyalom. Gyere be ! Anya és Audrina jól vannak ?
-Igen , persze ! Rengeteg kérdésem lenne..
-Mondd csak !-leültünk.
-Miért van Rileynak ennyi betegsége?
-Tudod .. Rileyval voltam terhes , amikor könnyen hozzá tudtam jutni a könnyű drogokhoz .. kipróbálgattam. Rászoktam.Mikor Riley megszületett , kiderült , hogy súlyos asztmás.. a drogjaim miatt.Öt éves korában az apja elment.Teher érte, mert imádta.Felfedezték az óvodában , hogy autista és skizofrén.TE voltál az első ember , akivel beszélt kicsinek és kedves volt.Senkit nem szeretett úgy , mint téged .. anyád féltett.
-Miért nem emlékszek semmire?
Sírni kezdett.
-Ri ..Rileyval beszedtetek egy csomó gyógyszert , amit Riley kapott a betegségeire és a pszihológusok bogyóit.Anyád pont akkor nyitott be , amikor altatóhoz nyúltatok.Csoda , hogy sikerült megmentenie.Majdnem meghaltatok .. Az orvosok téged is kezelni kezdtek , majd szép lassan mindent elfelejtettél..
-Miért nincs itt Riley? Miért nem csinálnak vele valamit?
-2éve elment.Nem tudnak.. nem nyilvánították közveszélyesnek .. viszont önmagában elég kárt tesz .. oh Hannah!Találkoztál vele?Jól van ? Úgy hiányzik.. de nem jön haza.. és azt sem engedi , hogy a közelébe menjek.
-Igen találkoztam vele.Aztán 3hétre rá megint .Tegnap randiztunk és megcsókolt.Meg kell mentenem őt !
-Hannah!!Ha anyád megtudja .. ! és ..Hannah..nem lehet megmenteni! 14 évig próbáltam !
-Bízz bennem ! Ne szólj anyának !!
Nem éreztem haragot Riley iránt..Miatta nem emlékszem a gyerekkoromra.
Kimentem a térre.Onnan az erdőbe.Riley sehol.. Hazaértem.
-Hol voltál Hannah?-anya.
-Csak egy barátnőmnél..szerelmi bánata volt.
-Szegényke.. eszel?
-Nem köszi .. megyek aludni. Jóéjt.
-Szia Kicsim.
Benyitottam a szobámba.Egy papír volt az ágyon.
"Hannah! Holnap 5kor a téren?! Riley."
Mit keresett itt?Hogy?Úristen..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése