2011. december 17., szombat

that was my childhood ..

Hagyjuk a sulit és 'Remember Summer' buli ! Végre ! Erre vártam egy hónapja ! Mips átjött összeszedni a sátrat , de a hálózsákok apánál maradtak , úgy öt éve. Audrina ellenezte , hogy én és Mips ott legyünk , ezért szólt pár "jó" szót az érdekünkben.
-De anya ! Nem fogunk fiúkkal aludni ! És nem is iszunk ..-magyaráztam.
-Nem érdekel! Audri beszámolt mik folynak az ilyen bulikon.Jóéjt Hannah ! Mipsie anyjával beszéltem és itt aludhat.-anya.
Igazságtalan!Miért szól bele Audrina ?! Nem hagyom annyiban ! Ott lesz Matt és lehet , hogy végre összejönnénk !
Felmentünk a szobámba.Mips tudta , hogy készülök valamire.
-Mi a terv?-Mips.
-Szólunk Tinienak, hogy hozzon egy létrát az ablakhoz és lemászunk.Ennyi.-én.
-Mi van ha lebukunk ?!-Mips.
-Gáz..-én.
A terv sikerült ! Egy órán belül ott voltunk az erdőben.Elvegyültünk.Már egyedül voltam.
-Igyál egy kicsit Hannah ! Nem lesz baj !-kéjesen vigyorgott Matt , miközben ráncigált a nagysátor mögé.Meghúztam a J.D's üveget.Matt megcsókolt. Fogdosni kezdett.Próbáltam ellökni , de nem tudtam.Megint megcsókolt.5perc lehetett az egész.Semmit nem éreztem , de megtörtént..Matt elment sörért.Elindultam megkeresni és Stella Kellerel csókolózott.Kihasználva , borzalmasan éreztem magam.Sírtam , pedig tudtam , hogy ezt sem érdemli meg.Befutottam az erdőbe.Csurom víz voltam , kócos , és a szemfestékem is elfolyt.Zajt hallottam.
-Ki van ott ?!-kérdeztem.-Hahó ?!
Előjött egy fiú.Nem láttam még soha , vagy ha láttam is nem érdekelt.
-Ki vagy ?-kérdeztem.
-Matt fogadott Jeremyvel , hogy lefektet ma éjjel.Tudta , hogy nem fogsz ellenkezni.Ennyire kellettél.-mesélte.
-Honnan veszed ezt? ?!??-ideges voltam.
-Hallottam .-válaszolt.
-Hogy hívnak?-kérdeztem újra.
-Riley.-mondta.
-A mi sulinkba jársz ?-kérdeztem.
-Mögötted laborozok kémián.-lehajtotta a fejét.
-Ne haragudj ... Kivel jöttél ?-faggattam.
-Nem a bulira jöttem.Csak sokat vagyok itt.Matt nem igazán szerelmeskedett veled.Csak megvárta míg ő el nem megy.Láttam .. olyan naív vagy Hannah ..-csóválta a fejét.
-Nem! Mi??Láttad??Miért kukkoltál?Mi?..Mi?-újra sírni kezdtem.
-Írj egy SMS-t Mipseinek.Haza viszlek.-utasított.
-Miért bíznék meg benned?-mi van , ha mégsem haza visz?
-Mert naív vagy Hannah.-elindult.
-Nem vagyok az !!Itt maradok!-kiabáltam.
-Akkor meg még jó hülye is vagy Hannah.-mondta nevetve.
-Fejezd ezt be !-kiáltottam.-Mennyi idő míg hazaérünk?-haladtam utánna.
-Épp annyi , hogy anyukád nem fogja megtudni , hogy itt voltál.
-Honnan tudod , hogy anya nem engedett el ? És ..honnan tudsz te ennyit rólam?-meglepődtem.
-Csak Mattel akartál összejönni.Ehelyett megdugtak , átcsesztek , szörnyen nézel ki , elhagytad a barátnődet és velem ténferegsz az erdőben.Tipikus eset.-mondta Riley.
Elmosolyodtam egy pillanatra.Aztán rájöttem , hogy igaza van.Honnan tud ennyit rólam? És miért ilyen módon vágja hozzám?
-Az 5. és a 6. sarka.Hazatalálsz ? Ja és szólj Tinienak, hogy ne felejtse el a létrát elrakni!-mondta.
-Na jó !Elég!!Honnan tudsz Tinieról , a létráról?Miért ismersz ennyire?-ki voltam akadva.
-Menj haza és feküdj le aludni!Rádfér..-nevetett.
-Riley!Könyörgöm mondd el , hogy ki vagy!
-Kérdezd anyudat.Jóéjt.
Elment.Csak úgy elsétált.Mips és Tinie az erkélyen vártak.
-Hova tűntél?-Mips.
-Majd fent elmesélem.Szia Tinie!-köszöntem.
Mips megcsókolta Tiniet.Elmosolyodtam.Elmeséltem mindent Mipsnek , kivéve Rileyt.Úgy éreztem ezt nem szabad elmondanom..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése