2011. december 19., hétfő

Tinie bemászott az erkélyen , mint minden nap.
-Hogy-hogy nem Mipseivel vagy?-kérdeztem.
-Az unokatesója szülinapjáán van Shellbyben.Figyelj Hannah .. egyre jobban kerülsz .. Mips szerint is. Mi a bajod??-soha nem láttam Tiniet ilyen komolynak.
-Most is itt vagy ! Minden nap a nyakamon lógtok ..-rá sem hederítettem . Most van jobb dolgom is .
-Hannah ! A barátaid vagyunk !!-magyarázta.
-Nekem nincs szükségem rátok .-néztem mélyen a szemébe.
-Nem tudom mi ez az új stílus , de nem áll jól !! És igazán foglalkozhatnál , ha velem nem is , de legalább Mipssel..-kérlelt.
-Te meg a csicskája lettél??!Rohadtul leszarom mit gondoltok !-kiabáltam.
-Nem tudom mi van veled .. de vissza akarom kapni a régi Hannaht!-kimászott az erkélyen.Furán érintett , de nem érdekel most.
Fél égykor készülődni kezdtem.
-Anya!Elmentem!Majd jövök!-kiabáltam miközben felvettem a cipőm.
-Hova?Kivel?-kiabált vissza anya.
-Rileyval a térre.-halkabban mondtam.
-Mióta nem voltál Mipseivel?? Összevesztetek?-kiabált megint.
-Nem.Na szia.-kisurrantam.
A téren nem volt senki.Leültem a hintába és vártam.Kis idő múlva füstöt fújt valaki az arcomba.
-Riley?-örültem meg.
-Csá.-köszönt.
-Azt hittem már sosem érsz ide..nevettem.
-És?-flegma volt és szemét.Utálom ha valaki ilyen velem..
-Neked meg mi bajod?-kérdeztem.
Belökött a fák közé.Egyre bentebb.
-Hannah .. az enyém vagy , ha akarod , ha nem !-agresszív volt .Láttam a szemében , hogy bántani akar.
-Riley !!!Elég!!Könyörgöm!!Riley!!Ne!-ellöktem és futottam , ahogy csak tudtam.Mi történt??Mi van vele??
Kilencig ténferegtem az utcákon.Csak az utcalámpák világítottak.Most , hogy így nézem , kezd őszies lenni az idő.Már-már fáztam.
Hazaértem.Segítettem Audrinak vacsorát főzni.
-Mi van veled mostanában?Keveset vagy velünk..-mondta.
-Semmi ..csak van egy srác.-mosolyogtam.
-Hmmm-nevettett.-Hogy hívjáák?
-Matt..amúgy te ismered Riley Taylort?-kérdeztem.
-Persze.A bolond haverod volt..-mondta.
-Audri..Mi a baja? Milyen beteg?-faggattam.
-Skizofrén és autista azt hiszem .. és kicsi az önfegyelme ..kezelhetetlen bolond.
-De..Miért?Valami oka van annak , hogy ilyen lett , nem?
-Ha ennyire kíváncsi vagy beszélj Lucieval , az anyjával.Riley két éve nem lakik vele.Igazából mindig rehabokon volt , de önállóan költözött el. Valahova..
-Hol lakik?-kérdeztem izgatottan.
-A régi házunk mellett.Harison street 9.
-Oké.Kössz.
-De miért érdekel ennyire?
-Valamelyik nap láttam..
-Ugye nem bántott?!!!?
-Dehogy! Na megyek aludni.Jóéjt Audri..
-Jóéjt.
Szóval nem tehet róla .. de miért nem csinál senki semmit?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése