2011. december 29., csütörtök

Teltek a hónapok .. Február..18 lettem.Összeköltöztünk egy kis lakásba Rileyval.
Riley egyre több gyógyszert szedett be.Mindene fájt.Sovány lett.Rettenetes ezt nézni..és nem engedi , hogy orvoshoz vigyem.
-Riley .. egyre rosszabbul vagy.Tenni kéne valamit!
-Hannah .. ülj le !-leültem mellé.Megfogta a kezem.Az egész olyan volt , mint egy szar filmben.-Rákos vagyok.Egyre csak terjed..Nem tudnak velem mit csinálni.-prüszkölni kezdtem.
-Mi a faszért nem mondtad el??! A picsába Riley!!Segítettek volna !Riley ! Baszdmeg!-őrjöngtem.
-Hannah!Már nincs sok hátra.Már mindegy.Elbaszták az életemet.Én meg a tiédet , de tudod mit? Örülök , hogy a te életedet basztam el! Hogy veled szexelek minden éjjel és hogy beléd vagyok szerelmes!!
-Riley..- sírtam. - Mennyi van még?
-Hónapok..Napok ..Órák .. Percek. Ki tudja?-mosolygott.
-Nem hagyom!
-Nem tehetsz semmit!
-Veled megyek.
-Azt már nem!Megőrültél?!
-Egyszer már majdnem sikerült Riley!!Most tényleg sikerülni fog !!Elhúzunk együtt.
-Nem akarlak megölni!Te még lehetsz valami..
-NEM!Nélküled semmi , veled minden!
Magához húzott,megcsókolt.Elővettem a bogyóit.Bevettük őket.
Fájni sem fog , minden jó lesz ! Furcsa , hogy ezt mondom , miközben meghalni készülök.
-Szia Kicsim!Odalent találkozunk-nevetett.Megcsókolt , aztán belemarkolt a bogyókba.
-Látod Riley .. az életemnél is jobban szeretlek!-én is bevettem.
-Én is téged Hannah!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése