2011. december 18., vasárnap

Hetekkel később kérdezősködtem anyánál Rileyról.
-Riley Taylor .. A legjobb barátod volt úgy 8éves korodban. Elválaszthatatlanok voltatok.-mesélte miközben mosogatott.
-De akkor miért lettünk elválasztva ?!-faggattam.
-Riley anyja Lucie mesélte , hogy Riley beteg . Sok gyógyszert kellett szednie , nem tudott beilleszkedni a közösségbe. Mindig is arrogáns volt és semmi nem érdekelte. Csak te . Te teljesen elvarázsoltad.-mosolygott.-Amúgy miért ??
-Eszembe jutott valami emlék foszlány .. -hazudtam.Utálok hazudni anyának.
-Elmentem sétálni.Senkire nem voltam kíváncsi.Leültem a játszótérre. A buli óta (3hete) nem beszéltem Mipssel.
-Szia Hannah ! Már emlékszel ?-kezdett el hintázni mellettem egy fiú.Riley volt az .
-Riley ! Ne haragudj ! Én .. én nem emlékszem dolgokra ..-hajtottam le a fejem.
-Füvet?-nyújtott felém egy cigit.Féltem , de tetszett !
-Csak hintázz !! Gyorsabban !!-nevetett.
-Még gyorsabban !-kiabáltam.Hetek óta nem voltam ilyen boldog.Leestünk a földre.Egymás felé fordultunk.
-Egyszer , amikor kicsit voltunk megmutattad a puncidat Hannah !-mélyről jött a nevetése.
-Úristeeen ! Tuti nem !- felháborodtam , majd tovább nevettem.
-Dehogyis nem !-megcsókolt.-Hannah .. erre várok 16éve .. !
Megcsókoltam.Van valami Rileyban , ami úgy vonz , mint a mágnes.Elhúzódott és elindult , míg én csak feküdtem a földön.
-Riley !! Hova mész ??-kiabáltam utána kábultam.
-Holnap legyél itt ötkor!-nézett hátra a válla fölött.
Nem értem mi folyik köztünk és azt sem tudom kb. , hogy hol vagyok , de tetszik ez az egész.
Hazaértem.Zavart a fény, a hangok.Anya és Audri a konyhában voltak.
-Hannah ! Kivel voltál ilyen sokáig ??-kiabált anya.
-Én..eöheh -bámultam a szekrényt , aztán a lámpát.Mozgott és színváltós volt.
-Be van szívva!!-jelentette ki Audrina.
-Hannah azonnal válaszolj!!Ittál?Drogoztál?-anya.
-Nem anya!Rileyval voltam.-mosolyogtam rá.
-Kicsim .. nem kéne barátkoznod vele.. ő .. nem jó hatással lenne rád !
-Nem tilthatod meg ! Pelenkás korunk óta barátok vagyunk !-felálltam az asztaltól.-Csak te eltüntettél minden emléket , amikor kiderült , hogy Riley beteg !
-Érdekes .. így tökéletes életed van ! Olyan vagy , mint apád !! Ne merd tönkre tenni magad !-soha nem hallottam ilyennek anyát.Féltem tőle.
-Mert ?! Mi lesz ?-szembe szálltam.
-Huzz el a szobádba!!-Audri.Anya sírni kezdett.Nem veheti el tőlem Rileyt megint!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése