2011. december 29., csütörtök

Ötkor a téren.Tíz percen belül egy fiú futott hozzám.
-Hannah !! Úgy hiányoztál!!-megölelt.
-Riley!Beszélnünk kell!
-Mi az ?
-Beszéltem anyukáddal.. segíteni akarok!
-Nem!Nem kell segítség!Miért segítenél?!
-Mert fontos vagy nekem Riley!!
-Mit kell tennem?
-Holnap elmegyünk orvoshoz.Kivizsgálnak.Aztán meglátjuk.
-Minek?Hogy elkönyveljenek hülyének?
-Nyugi Riley .. veled leszek végig!
-Szeretlek Hannah!
Könnyeztem.Magamhoz szorítottam.

Rileyt rehabra vitték.. újra.Nagyon hiányzik!

Riley megszökött!!Nem tudom hol van !!

Össze volt zavarodva.Nem kellett volna jót akarnom neki..
-Riley !Kérlek ne haragudj!!
-Hannah..elcsesztél mindent!Nem kellett volna megkeresnem téged..
-Mi?Nem kerestél!Véletlen találkoztunk !
-Hannah .. mondtam , hogy naív vagy !Én kerestelek.Mit kerestem volna  a picsába , az erdőbe , pont ott ahol te vagy??Naív Hannah!!
-Miért nem hagytál ott , ha tudtad , hogy ez lesz?
-Mert meg akartam tudni milyen vagy !Már 8évesen tudtam , hogy te leszel a feleségem .. de nem hagyják!
-Persze!Nem csodálom , hogy anya eltiltott tőled .. nem vagy oké..
Riley pupillái kitágultak.Sírni kezdett.
-Riley .. sajnálom !! Nem akartam!!
-Húzz el !! Menj , mielőtt kedvem támadna megölni ..
-Riley!Ne mond ezt!Vigyázni fogok rád!!
-Ne fárassz .. Majd holnap keress meg ! Szia Hannah ..
-Szia Riley..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése